مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-15سياسي

درخشش گیلانی ها در مسابقه خاطره نویسی کرونایی


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از معرفی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی «قهرمان آشنای من» در ایام کرونا خبر داد و اضافه کرد: در مجموع شش نفر از گیلان در گروه های سنی کودک، - ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از معرفی برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی قهرمان آشنای من در ایام کرونا خبر داد و اضافه کرد: در مجموع شش نفر از گیلان در گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال حائز مقام شدند.

اسفندیار ضیایی در گفت وگو با خبرنگاران، از اعلام برگزیدگان مسابقه خاطره نویسی قهرمان آشنای من خبر داد و اظهار کرد: این فراخوان به منظور ثبت حماسه سازی جهادگران عرصه سلامت کشور، تبیین نقش ارزنده آنان در پاسداشت سلامتی مردمان ایران اسلامی و در سایه مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان منتشر شد.

وی حماسه و ایثار قهرمانان آشنا(پزشکان، پرستاران، کادر درمانی بیمارستان ها)، خاطرات روزهای کرونایی و قدرشناسی از تلاش های ارزشمند کادر درمانی و خانواده های آنان در مقابله با ویروس کرونا را از جمله محورهای موضوعی فراخوان ادبی قهرمان آشنای من دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان تصریح کرد: با انتشار این فراخوان در اردیبهشت ماه 1399، کودکان و نوجوانان هشت تا 18 سال و کادر درمانی کشور(پزشکان، پرستاران، کارکنان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش گیلانی ها در مسابقه خاطره نویسی کرونایی

درخشش گیلانی ها در مسابقه خاطره نویسی کرونایی